Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Допомога українським медикам та армії Опитування Психічне здоров'я Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Адміністративні послуги МОЗ
Медичним працівникам
Освіта
Стратегія розвитку медичної освіти Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
eHealth
Контакти

Оголошення

Міністерство охорони здоров'я України
оголошує конкурс з 21 листопада 2019 на заміщення посади
ректора Харківської медичної академії післядипломної освіти

 

Вимоги до претендентів на посаду:

 

- громадянство України;

 

- вчене звання та науковий ступінь;

 

- стаж роботи на посадах науково-педагогічних працівників не менш як 10 років;

 

- вільне володіння державною мовою.

 

Претенденти для участі у конкурсі подають такі документи:

 

- заяву про участь у конкурсі на ім’я засновника, в якій зазначається про застосування або незастосування до претендента обмежень, встановлених частиною другою статті 42 Закону України "Про вищу освіту";

 

- особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;

 

- автобіографію;

 

- копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;

 

- довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. № 1465 (Офіційний вісник України, 2000 р., № 39, ст. 1656);

 

- довідку про наявність або відсутність судимості;

 

- витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

 

- копію паспорта, засвідчену претендентом;

 

- копію трудової книжки;

 

- письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

 

- копію посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

 

- засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім'я засновника, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563 "Деякі питання реалізації Закону України "Про очищення влади" (Офіційний вісник України, 2014 р., № 85, ст. 2412), та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону.

 

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), можуть бути засвідчені за місцем роботи претендента або нотаріально.

 

Прийом документів претендентів здійснюється протягом двох місяців з 21 листопада 2019 за адресою: м. Київ, вул. Грушевського, буд 7, каб. 46.

 

Контактна інформація: тел. (044) 200-07-89, е-mail: kadru.moz@ukr.net.

 

Дата проведення виборів: 07 лютого 2020 року.