Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Допомога українським медикам та армії Опитування Психічне здоров'я Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Адміністративні послуги МОЗ
Медичним працівникам
Освіта
Стратегія розвитку медичної освіти Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
eHealth
Контакти

Комунікації

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»

Навчальний посібник «Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я» створено на основі матеріалів онлайн курсу, якій розміщено на платформі Академії Національної служби здоров’я України. Посібник призначений передусім для фахівців, які відповідають за комунікації, а також для керівництва медичних закладів і всіх, хто цікавиться сучасними комунікаціями та впровадженням медичної реформи.

Видання допоможе побудувати системні внутрішні та зовнішні комунікації у закладі охорони здоров’я, а також дозволить отримати базові знання з брендингу, дизайну, копірайтингу, редагування, роботи в соцмережах і взаємодії з медіа.

Посилання на онлайн курс «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК «ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я»


КЛАСТЕРНІ ЗАКЛАДИ

Методичні рекомендації «Кластерна лікарня: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «КЛАСТЕРНА ЛІКАРНЯ»


НАДКЛАСТЕРНІ ЗАКЛАДИ

Методичні рекомендації «Надкластерна лікарня: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «НАДКЛАСТЕРНА ЛІКАРНЯ»


ЗАГАЛЬНІ ЛІКАРНІ

Методичні рекомендації «Загальна лікарня: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ЗАГАЛЬНА ЛІКАРНЯ»


ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА

Методичні рекомендації «Екстрена медична допомога: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА»


ПЕРВИННА МЕДИЧНА ДОПОМОГА

Методичні рекомендації «Первинна медична допомога: як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я» покликані допомогти керівництву цих медичних закладів, розбудувати комунікаційну спроможність і забезпечити сталі, продуктивні комунікації з пацієнтами та іншими зацікавленими сторонами. 

Ці методичні матеріали проект USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» розробив для кожного типу медичних закладів, враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), кращі міжнародні практики та досвід провідних українських медичних установ.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПМД