Скинути
Контраст
Розмір
Сховати налаштування
Close
Налаштування доступності
Контакт-центр МОЗ
0 800 60 20 19
Facebook Youtube Telegram X White
Воєнний стан
Громадянам
Заявка на лікування за кордоном Доступні ліки Здоров'я А-Я Всеукраїнський тур ЗміниТИ Закупівлі ліків Протидія COVID-19 Безоплатна правнича допомога Допомога українським медикам та армії Опитування Психічне здоров'я Створення безбар`єрного простору МСЕК Військово-лікарські комісії Адміністративні послуги МОЗ
Медичним працівникам
Освіта
Стратегія розвитку медичної освіти Науково-дослідні установи Вступ на спеціальності галузі знань 22 «Охорона здоров'я» Цикли спеціалізації, тематичного удосконалення та заходи БПР у 2024 році
Пресцентр
Документи
eHealth
Контакти

Безоплатні медичні послуги у випадку інсульту під час війни

Програма медичних гарантій продовжує працювати навіть під час війни. Пацієнти, як і раніше, можуть отримувати безоплатно медичну допомогу, за яку сплачує держава.

Українці, які – через бойові дії – змушені були переїхати в інші регіони країни, можуть отримати необхідну їм меддопомогу в медичних закладах за місцем фактичного перебування, місце реєстрації пацієнта не має значення. 

Нагадуємо, серед безоплатних послуг, які гарантовані пацієнту з інсультом чи підозрою на нього:

  • первинний огляд,
  • термінова комп’ютерна томографія або магнітно-резонансна томографія,
  • лабораторні та інструментальні дослідження.

Також до безоплатного пакета входять:

  • тромболітична терапія включно з необхідними ліками,
  • ендоваскулярне лікування (малоінвазивна хірургія судин),
  • знеболення всіх етапів діагностики та лікування,
  • нейрохірургічна допомога,
  • ліки з Нацпереліку.

Національна служба здоров’я України оплачує і вторинну профілактику інсульту, харчування в стаціонарі та медичну реабілітацію.

Пацієнту з підозрою на інсульт не потрібне направлення лікаря, щоб отримати медичну допомогу безоплатно, адже це – невідкладний стан. Допомогу медики надають незалежно від наявності направлення чи декларації з лікарем. 

Звертаємо увагу, у разі необґрунтованої відмови у наданні меддопомоги або якщо комунальний чи державний медзаклад, маючи змогу продіагностувати пацієнта, направляє його на платну діагностику у приватний, закликаємо звертатися:

  • до контакт-центру МОЗ – 0-800–60-20-19
  • або на гарячу лінію НСЗУ – 16-77.

У закладах охорони здоров’я, законтрактованих за Програмою медичних гарантій, не повинні брати кошти за надання медпослуг чи діагностику, що входять у контрактні пакети.